Garanti Şartları Nelerdir?
Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz. Yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz. Bünyemizde teknik servisimiz yoktur.
Bize garanti kapsamında gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan yetkili servislere ve tedarikçilere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Garanti kapsamında bize gönderilen ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.
İade Kapsamı dışında olan ürünler Nelerdir?
Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır.
Kapsam dışı ürünler aşağıdaki gibidir;
Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler
Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar
DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler
İç çamaşırları ve yıkanmış tekstil ürünleri
Gıda ürünleri (mama, içecek vs.)
Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler)
Özel sipariş ürünleri (mobilya, isme özel hediye ürünleri)
Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak kusuru önceden belirtilen ürünler
Tüm kullanılmış ürünler (satıla bilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.