XKAPAT
Kategoriler
MENU
(+90) 850 840 60 14
Pts - Cts: 09:00 - 18:30

Garanti ve İade Şartları

Teslimat şartları
Siparişiniz, sipariş verdiğiniz günden sonra ki maksimum 3 iş günü içerisinde anlaşmalı olduğumuz kargoya teslim edilir. Hafta sonları, olağanüstü durumlar ve resmi tatil süresince kargolama yapılmamaktadır. Sipariş gönderim aşamalarını Hesabım bölümündeki siparişlerim kısmından takip edebilirsiniz.

500 TL ve üzeri siparişleriniz için kargo ücreti ödemezsiniz. 500 TL tutarın altında kalan siparişleriniz için; 24,90 TL kargo bedeli ödeme aşamasında siparişinize eklenir. 

Kapıda ödeme sistemimiz mevcut değildir.

Siparişiniz ulaştığında, teslim almadan önce kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir sorun tespit eder iseniz, kargo görevlisine tutanak tutturmanız ve kargoyu teslim almamanız gerekmektedir.

Ürünlerinizi teslim aldıktan sonra siparişlerinizin eksiksiz bir şekilde size ulaşıp ulaşmadığını kontrol ediniz. Paket içeriğinde eksik ürün var ise lütfen Whatsapp 0 850 840 60 14 müşteri hizmetleri veya info@drbaby.com.tr ile iletişime geçiniz.

Siparişinize ait fatura ürünler ile birlikte koli/paket üzerinde veya içerisinde size gönderilmektedir. Ulaştığından emin olunuz.

Siparişinizin teslimatı sırasında adresinizde bulunamıyorsanız, gönderiniz şubede bekler ve teslim edilemeyen ürünler firmamıza geri gönderilir. Firmamıza geri dönen siparişlerin tekrar gönderilmesi durumunda, kargo bedeli alıcıya aittir.
 

Garanti Şartları Nelerdir?
Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz. Yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz. Bünyemizde teknik servisimiz yoktur.
Bize garanti kapsamında gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan yetkili servislere ve tedarikçilere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Garanti kapsamında bize gönderilen ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

Ürün İadesinde dikkat edilmesi gerekenler?
Ürün iade istekleri Tüketicinin Korunması Kanunu ve Yönetmeliği hükümleri esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır.

Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur..
 
1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Dr. Baby’e başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünleri firmamızla iletişime geçerek iade adresi ve kargo kodu alarak göndermeniz gerekmektedir. Firmamıza ait yanlış gönderilen (Renk, Beden vs.) ürünlerin değişiminde kargo satıcıya, diğer değişim ve/veya iade işlemlerinde kargo ücreti alıcıya aittir. Her türlü değişim ve iade işlemlerinde firmamızın bilgisi olmadan yapılan gönderimlerde tüm sorumluluk göndericiye aittir. 
 
2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.
 
3. Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan
ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
 
4. 14 günü aşan sürelerde ise geri ödeme yoluyla iade yapılmamaktadır.

5. Ayıplı ürünler: Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

- Ürünün ayıplı olduğu kararı ithalatçı ve/veya imalatçı firma tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir.

6. Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.

İade Kapsamı dışında olan ürünler?
Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır.

Kapsam dışı ürünler aşağıdaki gibidir;

Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler
Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar
DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler
İç çamaşırları ve yıkanmış tekstil ürünleri
Gıda ürünleri (mama, içecek vs.)
Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler)
Özel sipariş ürünleri (mobilya, isme özel hediye ürünleri)
Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak kusuru önceden belirtilen ürünler
Tüm kullanılmış ürünler (satıla bilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.

Ücret İade Süreci?
İade ürününüz Dr. Baby yetkilileri tarafından incelenerek, iade şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır. İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 5 iş günü içerisinde bankanıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 7-15 iş gününü bulabilmektedir.

Sipariş İptal Talepleriniz İçin?
Siparişiniz Hazırlık aşamasında ise Eğer ürününüz henüz Kargo yetkililerine teslim edilmediyse 0850 840 60 14 müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da info@drbaby.com.tr adresine mail göndererek bildirebilirsiniz. Siparişiniz gün içerisinde iptal edilecektir.

Whatsapp Destek

Merhaba! Size nasıl yardımcı olabiliriz?

whatsapp-logo