MENU
0850 840 60 14
Pts - Cts: 09:00 - 18:00

Sık Sorulan Sorular

Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekleyebilir miyim?
Web sitemizden yapılan siparişlerde hediye paketi istendiğinde sipariş notunuza eklemeniz gerekmektedir. Hediye paketi ürünlerin boyutlarına göre firmamızın ön gördüğü ambalajlarla yapılmaktadır. Genellikle kargo taşıma sürecinde hediye paketleri deforme olabileceğini bilmenizi isteriz. Bu nedenle firmamız öncelikle ürünün güvenliğini ön planda tutarak paketleme yapmaktadır. 

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Sitemizdeki ürünlerin tamamı KDV dahil olarak ücretlendirilmiştir.

Hediye çekimi veya indirim kuponumu nasıl kullanabilirim?
Elinizde bir Hediye Çeki veya İndirim kodu varsa, Sepetim sayfasındaki "Hediye Çekleri veya Kupon Kodu" alanına yazabilirsiniz. Otomatik olarak indiriminiz toplam tutara yansıtılacaktır. Her hediye çeki ve İndirim kuponunun adet ve tarihle sınırlı olarak farklı kullanım koşulları bulunmaktadır.

Siparişi verirken hata mesajı çıkıyor. Ne yapmam gerekir?
Konu ile ilgili olarak mesai saatlerimiz içinde sitemizde aktif olan canlı desteğe yazabilir, günün her saati info@drbaby.com.tr'ye e-posta gönderebilirsiniz. Ekibimiz en kısa sürede yaşadığınız aksaklığın giderilmesini sağlayacaktır.

Nasıl üye olabilirim?
Sitemizin en üst sağ kısımda bulunan Hesabım bölümüne tıklayıp Kayıt Ol diyerek üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz. Üye olmak için Buraya Tıklayın.
 
Parolamı unuttum. Nasıl tekrar alabilirim?
Parolanızı unuttuysanız parola yenileme kodunuzu kayıtlı olan e-posta gönderebilirsiniz. Parolanızı unuttuysanız Buraya Tıklayın.

Kargo ücretiniz ne kadar?
Web sitemiz üzerinden yapacağınız 90 TL ve üzerindeki alışverişleriniz ücretsiz kargo olarak adresinize teslim edilmektedir. 90 TL'nin altındaki alışverişlerinizde ise kargo ücretimiz 9,90 TL’dir.

Kargom hangi şirket ile gönderilecek?
Dr. Baby sipariş teslimatlarında Aras Kargo ile çalışmaktadır.
 
Siparişim ne zaman kargoya verilir? Kargom ne zaman ulaşır?
Siparişiniz, sipariş verdiğiniz günden sonra ki maksimum 3 iş günü içerisinde anlaşmalı olduğumuz kargoya teslim edilir, mesafeye bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde de adresinize teslim edilmektedir. Özel üretim olan ürünlerde bu süre uzun sürebilir. Siparişiniz sonrası tarafınıza bilgi verilmektedir.

Kapıda Ödeme hizmetiniz var mı?
Kapıda ödeme hizmetimiz yoktur.
 
Hafta sonu kargo hizmetiniz var mı?
Haftasonu kargo firmalarının mesai yapmaması nedeniyle ürünleriniz Pazartesi günü kargoya teslim edilmektedir. 
 
Resmi tatil günleri teslimat yapılabiliyor mu?
Resmi tatil günlerinde kargo şirketleri çalışmamaktadır. Bu nedenle teslimat yapılmamaktadır. Resmi günler öncesi kargo firmalarındaki yoğunluğa göre siparişinizi oluşturmanızı tavsiye ederiz.

Siparişim ben adresimde yokken gelirse ne olur?
Siparişinizin teslimatı sırasında adresinizde bulunamıyorsanız, gönderiniz şubede bekler ve teslim edilemeyen ürünler firmamıza geri gönderilir. Firmamıza geri dönen siparişlerin tekrar gönderilmesi durumunda, kargo bedeli alıcıya aittir.
 
Yurtdışına teslimatınız var mı?
Şuan sadece T.C. sınırları içinde teslimatımız bulunmaktadır. Yurtdışı hizmetimiz en kısa sürede aktif olacaktır.

Garanti Şartları Nelerdir?
Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz. Yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz. Bünyemizde teknik servisimiz yoktur.
Bize garanti kapsamında gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan yetkili servislere ve tedarikçilere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Garanti kapsamında bize gönderilen ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

İade Kapsamı dışında olan ürünler Nelerdir?
Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır.

Kapsam dışı ürünler aşağıdaki gibidir;
Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler
Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar
DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler
İç çamaşırları ve yıkanmış tekstil ürünleri
Gıda ürünleri (mama, içecek vs.)
Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler)
Özel sipariş ürünleri (mobilya, isme özel hediye ürünleri)
Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak kusuru önceden belirtilen ürünler
Tüm kullanılmış ürünler (satıla bilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.

Garanti İptal İade şartlarımızı detaylı incelemek için Buraya Tıklayın.

Görüş ve Önerilerimi nasıl iletebilirim?
Bizimle ilgili herhangi bir öneri, soru ya da şikayetinizi bize iletmek için aşağıdaki kanalları kullanabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri: 
Hafta içi : 09.00 / 18.00 ve Cumartesi 10.00 / 14.00 arasındadır. Bu saatler arasında;
Whatsapp Müşteri Hizmetleri: 0 850 840 60 14
E-Posta: info@drbaby.com.tr

Dr. Baby'nin Online Dışında Mağazaları Var mı?
Dr. Baby şuan sadece online mağaza olarak hizmet vermektedir. Fiziki mağazalarımız bulunmamaktadır.


Whatsapp Canlı Destek

Hoş geldiniz. Bilgi almak istediğiniz bir konu olursa lütfen destek ekibimize yazın.